مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-20حوادث

ریزش سیلو در آوج یک کشته و 12 مصدوم برجای گذاشت


فرماندار آوج از ریزش سیلوی در حال ساخت در روستای لک از توابع این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: در پی وقوع این حادثه یک نفر کشته و 12 نفر نیز مصدوم شدند.

- نصرت الله علیرضایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سیلوی 20 هزارتنی گندم که در حال احداث بوده 2 بخش داشته که بخش نخست آن تکمیل شده و بخش دوم نیز با 2 شیفت فعالیت 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ساعت یک بامداد شنبه 29 آبان 1400 دچار ریزش شد.

وی افزود: هنگام این حادثه سه نفر روی داربست فعالیت داشتند و 10 نفر نیز داخل سیلو بودند که دستگاه بتن ریزی دچار نقص و شکستگی شده و بر سر افراد داخل سیلو آوار می شود.

فرماندار آوج مطرح کرد: طی عملیات چهارساعته توسط عوامل هلال احمر و اورژانس محبوسین نجات پیدا کردند و متأسفانه یک نفر در محل حادثه فوت کرد و 12 نفر نیز مصدوم شدند.

وی بیان کرد: مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان های تاکستان و قیدار منتقل شدند و به گفته کارشناسان اورژانس آسیب دیدگی سه نفر از مصدومان شدید است.

علیرضایی با بیان اینکه این سیلو متعلق به بخش خصوصی و شرکت شمس آذر بوده است، خاطرنشان کرد: پس از بررسی در صورت قصور دستگاه های مربوطه آن را گزارش خواهیم کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش سیلو در آوج یک کشته و 12 مصدوم برجای گذاشت

ریزش سیلو در آوج یک کشته و 12 مصدوم برجای گذاشت