مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 06:202021-11-20سياسي

آرمان خواهی فریضه دانشجو و رشد علمی کشور یک آرمان مهم برای کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جواد تاراسی، مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در سخنرانی پیش از خطبه های شهرستان فردوس با اشاره به ضرورت اتحاد بین حوزه و دانشگاه، - مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: رهبر انقلاب فریضه دانشجو را آرمان خواهی می دانند و یکی از این آرمان ها تلاش برای رشد علمی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جواد تاراسی، مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در سخنرانی پیش از خطبه های شهرستان فردوس با اشاره به ضرورت اتحاد بین حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: این امر با ظرفیت بسیج محقق می شود و حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید چارچوب های اصیل اسلام ناب محمدی را در اختیار همه اعضای بسیج قرار دهند.

تاراسی بیان کرد: بسیجیان جهان اسلام باید در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است، باید هسته های مقاومت در همه جهان ایجاد شود و مقابل شرق و غرب بایستد.

بسیجیان این اتفاق را در جنگ تحمیلی شدنی کردند.

مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که اولین فریضه دانشجویان را آرمان خواهی عنوان کردند، گفت: از جمله این آرمان ها می توان به عدالت خواهی، آزادی خواهی، ترویج سبک زندگی اسلامی، آزادی اندیشه، آزادی سیاسی و اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان خواهی فریضه دانشجو و رشد علمی کشور یک آرمان مهم برای کشور است

آرمان خواهی فریضه دانشجو و رشد علمی کشور یک آرمان مهم برای کشور است