مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-20سياسي

تحقق دانشگاه کارآفرین با تربیت نیروی متخصص برای رفع موانع تولید


سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) قم بر لزوم حرکت دانشگاه ها به سمت تحقق دانشگاه کار آفرین با تربیت نیروی متخصص برای رفع موانع تولید تاکید کرد.

- ، نسرین صادق زاده صبح شنبه همزمان با هفته بسیج در نشست امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی استان قم و دانشگاه حضرت معصومه (س) بابیان اینکه امیدواریم این همکاری با بسیج سازندگی باعث افزایش توانمندی بانوان استان و کشور شود، گفت: دانشگاه حضرت معصومه (س) دانشگاهی جوان با رشته های مختلف و مرتبط با صنعت و تولید است.

سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه همچنان به دنبال رشته های جدید هستیم تا به سمت تحقق دانشگاه کارآفرین حرکت کنیم، افزود: با همکاری وزارت علوم و سازمان هایی مانند بسیج سازندگی به دنبال افزایش ظرفیت این دانشگاه هستیم تا بتوانیم با تربیت نیروهای متخصص در رفع موانع تولید، افزایش اشتغال و جهش تولید قدم برداریم.

وی با تاکید بر اینکه پروژه ها و پایان نامه های این دانشگاه را به سمت پروژه های تحقیقاتی و کارآمد هدایت می کنیم، گفت: در تلاش هستیم تا پایان نامه ها و پژوهش های دانشگاه را به سمت کاربردی و تجاری شدن ببریم و امیدواریم امضای این تفاهم نامه همکاری بتواند ظرفیت های بسیج سازندگی و دانشگاه را در کنار هم قرار دهد تا در راستای اشتغال و توانمند سازی بانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق دانشگاه کارآفرین با تربیت نیروی متخصص برای رفع موانع تولید

تحقق دانشگاه کارآفرین با تربیت نیروی متخصص برای رفع موانع تولید