مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-20اجتماعي

پیش بینی بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به استان، گفت: فعالیت این سامانه بارشی تا روز سه شنبه ادامه دارد و در قسمت های شمالی، - غربی، مرکزی و جنوبی استان شاهد وقوع بارش هایی به صورت برف و باران هستیم.

مهران چراغپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در اثر ورود یک سامانه بارشی به استان از ساعات بعد از ظهر امروز بارش در مناطق غربی استان و کوهرنگ آغاز می شود و شاهد وقوع بارش های پراکنده در این مناطق هستیم، همچنین در ساعات بعد از ظهر روز یکشنبه بیشتر مناطق و در روز دوشنبه اغلب مناطق استان تحت تاثیر این سامانه قرار گرفته و شاهد بارش خواهند بود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: فعالیت سامانه بارشی در استان تا روز سه شنبه ادامه دارد و در قسمت های شمالی، غربی، مرکزی و جنوب استان شاهد وقوع بارش هایی به صورت برف و باران هستیم، این بارش ها آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها را در پی خواهند داشت.

وی ادامه داد: باتوجه به پیش بینی وقوع بارش ها در چهارمحال و بختیاری احتمال لغزندگی معابر و جاده ها در محورهای مواصلاتی وجود دارد، همچنین باتوجه به این موضوع که بارش برف در ارتفاعات و گردنه ها دور از انتظار نیست، وقوع مه و کاهش دید در این مناطق پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری