مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-20بين الملل

اجساد نظامیان اشغالگر را به فرودگاه های آمریکا می فرستیم


رییس شورای سیاسی نجباء در سخنانی تصریح کرد: اگر آمریکایی ها از خاک عراق خارج نشوند اجساد اشغالگران را به فرودگاه های آمریکا می فرستیم.

- به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، شیخ علی الاسدی رییس شورای سیاسی این جنبش مقاومت اسلامی گفت: به ‎نظر می رسد که دولت آمریکا مصمم است از عراق خارج نشود.

بر اساس این گزارش، شیخ علی الاسدی ادامه داد: سامانه ضد هوایی C-RAM و حجم انبوه تجهیزات و نیروها در پایگاه های آمریکایی، نشان می دهد که اشغالگران و رسانه هایشان در خصوص نیروهای رزمی و غیر رزمی خود اطلاعات دروغین ارائه می کنند.

وی در پاسخ به ادعای اشغالگران مبنی بر قانونی بودن حضورشان در خاک عراق به استناد درخواست دولت موقت، خاطرنشان کرد: این دولت برای تکمیل تحقیقات پرونده ترور فرماندهان شهید، درخواست محاکمه اشغالگران در محاکم بین المللی و همچنین بهبود اوضاع اقتصادی و سیاسی تا زمان برگزاری انتخابات روی کار آمد، ولی نتوانست آن ها را محقق سازد و به مجری پروژه های اشغالگران و سازشکاران تبدیل شد؛ غفلتی که دیگر تکرار نخواهد شد.

رییس شورای سیاسی نُجَباء در خصوص اصرار آمریکا به طرحی جهت ابقای نیروهای خود در عراق، تصریح کرد: آن ها را نصیحت می کنیم که طرح شان را به طرحی مهندسی برای قبرهای نظامیان تغییر دهند که اجسادشان به فرودگاه های آمریکا فرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجساد نظامیان اشغالگر را به فرودگاه های آمریکا می فرستیم

اجساد نظامیان اشغالگر را به فرودگاه های آمریکا می فرستیم