مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-20اقتصادي

ثبت نام طرح جهش تولید مسکن در سیستان و بلوچستان از مرز 38000 نفر فراتر رفت


مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 38 هزار و 186 متقاضی طرح جهش تولید مسکن از 28 مهرماه تاکنون در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل اقدام به ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 38 هزار و 186 متقاضی طرح جهش تولید مسکن از 28 مهرماه تاکنون در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل اقدام به ثبت نام کرده اند.

عطاءاله اکبری در گفت وگو با ایسنا- با بیان اینکه امکان ثبت نام در طرح جهش مسکن در استان همزمان با سراسر کشور تا 15 آذرماه سالجاری تمدید شد، اظهار داشت: در حال حاضر امکان ثبت نام طرح جهش مسکن در 13 شهر میرجاوه، دوست محمد، زهک، گشت، زابل، نوک آباد، زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره کل از طریق سایت saman.

mrud.

ir وجود دارد.

وی ادامه داد: بیشترین آمار ثبت نام کننده در این طرح با 26 هزار و 379 نفر به شهر زاهدان، هفت هزار و 278 نفر شهر سراوان و هزار و 257 نفر به شهر خاش اختصاص دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون، نداشتن مالکیت شخصی، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهری مورد تقاضا را از جمله شرایط واگذاری مسکن در طرح جهش تولید مسکن عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام طرح جهش تولید مسکن در سیستان و بلوچستان از مرز 38000 نفر فراتر رفت

ثبت نام طرح جهش تولید مسکن در سیستان و بلوچستان از مرز 38000 نفر فراتر رفت