مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-20ورزشي

مدیریت به سبک فدراسیون بسکتبال/ پول بدی می بخشیم!


فدراسیون بسکتبال ایران، در اقدامی عجیب با دریافت جریمه نقدی از محمد جمشیدی محرومیت این بازیکن را بخشیده است که باعث ناراحتی باشگاه شیمیدر شده است و در این میان، - باشگاهی که ضرر و خسارت دیده هیچ سودی از حکم کمیته انضباطی نبرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای فصل نقل و انتقالات لیگ بسکتبال و پیش از اعزام تیم ملی به بازی های المپیک بود که محمد جمشیدی، ملی پوش نام آشنای بسکتبال ایران با عقد قرادادی یک ساله به تیم شیمیدر قم پیوست تا فصل جاری را به همراه این باشگاه خصوصی پشت سر بگذارد.

اما با ادامه فصل نقل و انتقالات و پیوستن مهران شاهین طبع به جمع شیمیدری ها، خبرهایی مبنی بر اختلاف میان جمشیدی و شاهین طبع مطرح و نهایتا هم با پیوستن جمشیدی به تیم شهرداری گرگان همراه شد.

البته با پیوستن جمشیدی به شهرداری گرگان، مسئولان باشگاه شیمیدر قم نسبت به این اقدام جمشیدی واکنش نشان داده و از این ملی پوش به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کردند تا اهالی این رشته شاهد یکی از عجیب ترین اتفاقات مدیریتی در چند سال اخیر بسکتبال باشند؛ موضوعی که طبق ادعای باشگاه شیمیدر، با تصمیم عجیب فدراسیون همراه شده است.

هنریک درغوکاسیان مدیرعامل شیمیدر قم در این مورد به ایسنا گفت: با پیشنهاد و وساطت فدراسیون، رای اول که دو ماه محرومیت، جریمه نقدی و عذرخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت به سبک فدراسیون بسکتبال/ پول بدی می بخشیم!

مدیریت به سبک فدراسیون بسکتبال/ پول بدی می بخشیم!