مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-20اقتصادي

احداث نیمه کاره مسکن مهر دغدغه مهم مردمان میارکلا


احداث نیمه کاره مسکن مهر در روستای میارکلای ساری یکی از معضلات و دغدغه های مردمان این منطقه است.

- مردم این روستا از مشکلاتی از جمله آسفالت، ابرسانی و بیکاری رنج می بردند که احداث نیمه کاره مسکن مهر بر مشکلاتشان دامن زده است.

عموما واحدهای مسکن مهر در بخش هایی امکانات زیربنایی از جمله آب، برق، گاز، تلفن، راه دسترسی، فضای آموزشی و پارک درون محله ای دارد، به ویژه زمانی که در بافت قدیم شهر ساخته شود، اما با توجه به زمان بر بودن این کار اینگونه به نظر می رسد که این واحدها در خارج از بافت قدیم طراحی و ساخته شد که چالش های زیست محیطی را به همراه نبود ظرفیت تامین فضای آموزشی و سایر زیرساخت ها برای مردم منطقه و نهادهای خدمات رسان ایجاد کرد و در این میان بر مشکلات میارکلایی ها افزوده است.

خانم محمدی یکی از اهالی این روستا در گفت وگویی اظهار می کند: در ابتدا اصلی ترین مشکل ما نبودن آسفالت در روستا است البته به کمک دهیاری بخش زیادی محقق شد اما هنوز برخی کوچه ها نیازمند آسفالت است.

وی با اشاره به بیکاری جوانان میارکلایی ادامه داد: هرچند اشتغال خرد و خانگی در میارکلا رو به بهبود است و توانسته در بحث معیشت آنها کمک کننده باشد اما هنوز جوانان تحصیل کرده و با استعدادی دارد که در بیماری غوطه ور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نیمه کاره مسکن مهر دغدغه مهم مردمان میارکلا

احداث نیمه کاره مسکن مهر دغدغه مهم مردمان میارکلا