مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-20سياسي

دشمنان اقرار کرده اند برای ضربه به انقلاب باید بسیج را تضعیف کنند


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان اقرار کرده اند که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، باید بسیج را تضعیف کنند.

- دشمنان اقرار کرده اند برای ضربه به انقلاب باید "بسیج" را تضعیف کنند ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان اقرار کرده اند که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، باید بسیج را تضعیف کنند.

سردار بهمن ریحانی امروز(29 آبان) در رزمایش سراسری جهادگران بسیج و خدمت مومنانه در جمع بسیجیان، اظهار کرد: امام (ره) با فرمان تشکیل بسیج شجره طیبه ای را غرس کرد که امروز باعث عزت و سرافرازی ایران اسلامی در دنیا شده است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی مایه عزت و سربلندی مسلمانان می شود، گفت: بسیج در طول سالهای گذشته برگرفته از فرهنگ عاشورا توانسته تودهنی محکمی به دشمنان در همه بسترهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و.

بزند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: امروز دشمنان ما اعتراف کرده اند که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب و نظام باید بسیج را تضعیف کنند.

وی سپس با بیان اینکه دشمنان در تلاشند تا از نظر اقتصادی به کشور ما ضربه بزنند، گفت: امروز تمام هم و غم دشمنان این است که ما را از نظر اقتصادی زمینگیر کرده و شکست دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اقرار کرده اند برای ضربه به انقلاب باید بسیج را تضعیف کنند

دشمنان اقرار کرده اند برای ضربه به انقلاب باید بسیج را تضعیف کنند