مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-20فناوري

ترمیم شبکه های سرقتی تلفن ثابت با کمک فرمانداری، دهیاری و بخش داری ها


با توجه به کمبود اعتبارات از خود فرمانداری ها، بخش داری ها و دهیاری ها برای ترمیم شبکه سرقت شده تلفن ثابت و تبدیل آن به خاکی کمک گرفته ایم.

- ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: با توجه به کمبود اعتبارات از خود فرمانداری ها، بخش داری ها و دهیاری ها برای ترمیم شبکه سرقت شده تلفن ثابت و تبدیل آن به خاکی کمک گرفته ایم.

نبی اله شمسی فر، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعدادی از روستاهای ما به دلیل سرقت کابل ها ارتباط تلفن ثابتشان دچار مشکل و اختلال شده و به خاطر کمبود بودجه سرمایه ای ما و حجم بالای این معضل امکان ترمیم همه سرقت ها را در استان نداریم ولی آمدیم یک اولویت بندی انجام دادیم و از کمک فرمانداری ها، بخش داری ها و دهیاری ها استفاده کردیم که خروجی خوبی داشت.

وی ادامه داد: به جای اینکه از همین اعتبارات محدود بتوانیم کابل شبکه تلفن ثابت تعداد کمی روستا را خاکی کنیم، از دهیاری ها و بخش داری ها خواستیم که در حفاری ها و رفع معارضین به ما کمک کنند و تجهیزات و اجرا بر عهده ما باشد که تا این لحظه تعداد زیادی از روستاها که با این سبک با ما مشارکت داشتند عملیات انجام شده که آخرین آن ها روستاهای تیمورآباد و کیان آباد پلدختر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم شبکه های سرقتی تلفن ثابت با کمک فرمانداری، دهیاری و بخش داری ها

ترمیم شبکه های سرقتی تلفن ثابت با کمک فرمانداری، دهیاری و بخش داری ها