مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-20سياسي

پوشش 85 درصدی واکسیناسیون در گلستان


استاندار گلستان با اشاره به شروع یک عملیات بزرگ ترویجی برای حضور مردم در پایگاه های واکسیناسیون کرونا، گفت: با افزایش فعالیت های ترویجی و تشویقی، - سطح پوشش واکسیناسیون نوبت اول در استان به 85 درصد رسیده است.

علی محمد زنگانه امروز در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع یک عملیات ترویجی همه جانبه با استفاده از فضای حقیقی و مجازی در استان برای افزایش حضور مردم به منظور دریافت واکسن کرونا و همچنین رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی، اظهار کرد: مجموعه های صداوسیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه های تبلیغی و اطلاع رسان طی هفته گذشته در این عملیات ترویجی توانستند اقدامات شایسته ای را به ثمر برسانند.

وی با بیان اینکه تولیدات بسیار خوب هنری توسط نخبگان این حوزه در سطح استان تولید و در سطح رسانه های مجازی و رسانه ملی پخش شده است، افزود: مجموعه اقدامات ترویجی صورت گرفته در هفته گذشته باعث شد تا میزان تزریق نوبت اول واکسن در استان گلستان به بیش از 85 درصد برسد.

استاندار گلستان با بیان اینکه تاکنون 64 درصد مردم استان نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند، خاطرنشان کرد: ما باید به سرعت تزریق نوبت دوم کرونا را به 80 درصد برسانیم و از طرفی رعایت پروتکل های بهداشتی را نیز به صورت توأمان تداوم یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 85 درصدی واکسیناسیون در گلستان

پوشش 85 درصدی واکسیناسیون در گلستان