مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-20اقتصادي

249 هکتار سکونتگاه غیررسمی در ساری وجود دارد


معاون شهرسازی و معماری شهرداری ساری گفت: 249 هکتار سکونتگاه غیررسمی در ساری وجود دارد که 52 هکتار آن در منطقه یک شهری واقع شده است.

- سید حمزه حسینی سیدی درباره سکونتگاه های غیر رسمی، اظهار کرد: گسترش شتابان شهرها و توسعه ناموزون دهه های اخیر، محله ها و محدوده هایی را در درون یا خارج شهر ایجاد کرده که به عنوان سکونتگاه غیررسمی شناخته می شود.

وی افزود: مناطقی که بدون مجوز و خارج از برنامه ریزی رسمی و قانونی توسعه شهری، به وجود آمده و ساکنانی اغلب از نوع مهاجر و قشر محروم جامعه را در خود جای داده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری ساری درباره اقدامات شهرداری مرکز استان در سکونتگاه های غیر رسمی، گفت: شهرداری ساری طبق برنامه اقدام مشترک ستاد بازآفرینی شهرستانی در محلات سکونتگاه های غیر رسمی، برای توانمندسازی و ارتقای کیفیت زندگی این محلات با هزینه شهرداری اقدامات گسترده ای انجام داده است.

این مسئول تصریح کرد: راه اندازی قرارگاه جهادی با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی، راه اندازی سرای شهروندی و ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، مشاوره و …، اعمال تخفیف 75 درصدی صدور پروانه، روشنایی معابر، احداث کانال دفع آب های سطحی و آسفالت معابر و پیاده رو سازی از جمله اقدامات شهرداری ساری در سکونتگاه های غیر رسمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

249 هکتار سکونتگاه غیررسمی در ساری وجود دارد

249 هکتار سکونتگاه غیررسمی در ساری وجود دارد