مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-20سياسي

گره بسته اراضی پادگان 04/ چراغ سبز راه و شهرسازی برای ساخت و ساز در اراضی


جلسه شورای شهر بیرجند پیرامون مطالبات مردم در خصوص اراضی پادگان برگزار شد که اعضای شورا اعلام کردند پیگیری ها در این زمینه تاکنون راه به جایی نبرده است.

- ؛ گروه استان ها: جلسه شورای شهر بیرجند پیرامون نامه جمعی از مردم بیرجند مبنی بر پیگیری اعضای شورا برای تحقق مطالبات مردم در خصوص اراضی پادگان 04 بیرجند برگزار شد.

علیرضا محمودی راد در جلسه پیش از ظهر شنبه شورای اسلامی شهر بیرجند که این نامه در جلسه قرائت شد، اظهار کرد: پیگیری مطالبات همشهریان درباره اراضی پادگان همواره یکی از دغدغه های اعضای شورا بوده است.

وی بیان داشت: مصوباتی در این زمینه تاکنون داشته ایم و با مکاتبه با دستگاه های مربوط پیگیری های لازم با هدف احیای فضای سبز، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، بازگشایی تعدادی از خیابان های شهر از اراضی پادگان انجام شده است.

راه حل مشکل اراضی پادگان وی ادامه داد: تا جایی که از دست ما بر آید خواسته های مردم در این زمینه را پیگیری و کوتاهی در مورد آن نخواهیم کرد.

رضا حسنی صفت عضو شورای شهر بیرجند با تاکید بر اینکه در شورای دوره پنجم پیگیری های بسیاری در این خصوص شد، عنوان کرد: پیگیری های شورا در حوزه سیاسیون و مراجع بالای استان تاکنون نتیجه ای در بر نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره بسته اراضی پادگان 04/ چراغ سبز راه و شهرسازی برای ساخت و ساز در اراضی

گره بسته اراضی پادگان 04/ چراغ سبز راه و شهرسازی برای ساخت و ساز در اراضی