مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-20اقتصادي

دستفروشانی که از صاحبان مغازه سرمایه دار تر هستند!


رییس اتاق اصناف فردیس ضمن تأکید بر اهمیت اجرای ساماندهی دستفروشان شهر فردیس، گفت: سرمایه برخی از دستفروشان و افرادی که بساط می کنند از بسیاری از واحدهای صنفی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر فردیس که ظهر امروز در سالن جلسات شورا برگزار شد، رییس اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان فردیس مهمان اعضای این کمیسیون بودند.

در این جلسه که با محوریت هم اندیشی، تبیین فرصت ها و کاهش تهدیدها در خصوص اجرای طرح اصناف در راستای طرح مذکور و جمع آوری بساط گستری برخی کسبه در معابر عمومی شهر خبر داد.

شمسی سخایی، رییس اتاق اصناف شهرستان فردیس، بساط گستری و دستفروشی در معابر اصلی را تهدیدی اجتماعی و در برخی موارد تهدیدی امنیتی برای سایر شهروندان بیان کرد و گفت: سرمایه برخی از دستفروشان و افرادی که بساط می کنند از بسیاری از واحدهای صنفی، به مراتب بیشتر است.

وی با بیان این نکته که اکثر واحدهای صنفی بدلیل اجاره بالای محل کسب و کاهش درآمد در شرایط کرونایی مجبور به جمع آوری شغل شده اند، گفت: موضوع جمع آوری بساط گستران و دستفروشان در مقابل واحد های صنفی، اولین خواسته ی اصناف است.

همچنین تداوم طرح مذکور تا ساعات پایانی شب تکمیل کننده اجرای آن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستفروشانی که از صاحبان مغازه سرمایه دار تر هستند!

دستفروشانی که از صاحبان مغازه سرمایه دار تر هستند!