مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-20حوادث

کشف 2 میلیون نخ سیگار قاچاق در کرج


 معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از شناسایی یک انبار دارای بیش از دو میلیون نخ سیگار قاچاق در شهرستان کرج خبر داد و گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقدار قابل توجهی سیگار قاچاق در یک منزل مسکونی در منطقه کیانمهر شهرستان کرج مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات با هماهنگی مقام قضایی به منزل مسکونی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن جا بیش از دو میلیون و 69 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد، اظهار کرد: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را بیش از دو میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه حمل و نگهداری اموال قاچاق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 میلیون نخ سیگار قاچاق در کرج

کشف 2 میلیون نخ سیگار قاچاق در کرج