مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-20سياسي

اعمال محدودیت های هوشمند کرونا در خوزستان از اول آذرماه


فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از اعمال محدودیت های هوشمند کرونا از اول آذرماه در استان خوزستان خبر داد.

- فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در استان خبر داد اعمال محدودیت های هوشمند کرونا در خوزستان از اول آذرماه ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از اعمال محدودیت های هوشمند کرونا از اول آذرماه در استان خوزستان خبر داد.

ولی الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (29 آبان ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به تاثیر پوشش پایین واکسیناسیون برخی شهرها در رتبه کشوری استان خوزستان، اظهار کرد: فرمانداران شهرستان هایی که پوشش واکسیناسیون کمتر از میانگین استانی دارند، باید تا هفته آینده حداقل 5 درصد و حداکثر 10 درصد و بالاتر، پوشش واکسیناسیون را افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اهمیت توجه به جلسات ستاد مدیریت کرونا افزود: در ویدیوکنفرانس جلسه امروز مشاهده شد که برخی فرمانداران پشت سیستم نیستند و حتی معاون شان را به جای خود نگذاشته اند و تنها یک کارشناس پشت سیستم است؛ باید اسامی فرماندارانی که پشت سیستم نیستند، به من ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های هوشمند کرونا در خوزستان از اول آذرماه

اعمال محدودیت های هوشمند کرونا در خوزستان از اول آذرماه