مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-20پزشكي

آمادگی پزشکی قانونی در برگزاری آموزه های قانونی برای کادر درمان


معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برای همکاری با انجمن ها و دانشگاه های علوم پزشکی در برگزاری دوره های آموزه های قانونی آمادگی همکاری داریم.

- ، سید امیر حسین مهدوی با بیان این مطلب افزود: مجموعه فعالیت های آموزشی سازمان بر اساس سند جامع آموزش حول این موضوع به دو بخش از جامعه پزشکی؛ شامل پزشکان داخل و خارج سازمان ارائه می شود.

وی با تأکید بر اینکه آموزش به پزشکان داخل سازمان در دو مرحله آموزش بدو خدمت و حین خدمت ارائه می شود، تصریح کرد: به استثنای پزشکان متخصص پزشکی قانونی که در دوره ای سه ساله تحت آموزش های تخصصی قرار می گیرند، برای پزشکان عمومی و سایر متخصصین در بدو ورود به سازمان دوره های آموزشی تخصصی برگزار و پس از طی این دوره از آنان آزمون گرفته می شود که در صورت کسب نمره قبولی کار خود را در سازمان آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: در کنار آموزش های بدو خدمت پزشکان شاغل در پزشکی قانونی، این پزشکان موظف هستند سالانه آموزش های حین خدمت را نیز بگذرانند که هدف از این آموزش ها ارتقا کیفی خدمات جهت اظهار نظر کارشناسی علمی و دقیق برای ارائه به محاکم قضایی است.

مهدوی در خصوص آموزش های ارائه شده به گروه های پزشکی شاغل در بخش های درمانی کشور نیز با بیان اینکه بخش دیگری از فعالیت های آموزشی سازمان مربوط به پزشکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پزشکی قانونی در برگزاری آموزه های قانونی برای کادر درمان

آمادگی پزشکی قانونی در برگزاری آموزه های قانونی برای کادر درمان