مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 15:302021-11-20بين الملل

حمله یمن به پایگاه های حساس عربستان


سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که این نیروها در پاسخ به افزایش حملات وحشیانه نیروهای ائتلاف ، در هشتمین عملیات « موازنه بازدارندگی »، مراکز و پایگاههای حساس در شهرهای ریاض، - سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که این نیروها در پاسخ به افزایش حملات وحشیانه نیروهای ائتلاف ، در هشتمین عملیات موازنه بازدارندگی ، مراکز و پایگاههای حساس در شهرهای ریاض، جده، ابها، جیزان و نجران عربستان سعودی را هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که این نیروها در پاسخ به افزایش حملات وحشیانه نیروهای ائتلاف ، در هشتمین عملیات موازنه بازدارندگی ، مراکز و پایگاههای حساس در شهرهای ریاض، جده، ابها، جیزان و نجران عربستان سعودی را هدف قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از رسانه های یمن، سرتیپ یحیی سریع عصر امروز (شنبه) در کنفرانس خبری اظهار داشت: نیروهای مسلح یمن در پاسخ به افزایش حملات وحشیانه نیروهای ائتلاف به سرکردگی عربستان و ادامه جنایات آن ها علیه مردم یمن، عملیات نظامی گسترده ای را در عمق خاک عربستان سعودی انجام دادند و طی این عملیات مراکز و پایگاههای حساس در پنج شهر عربستان هدف قرار گرفت.

وی افزود: نیروهای مسلح یمن با چهار فروند پهپاد از نوع صماد 3 پایگاه ملک خالد در ریاض و پایگاههای نظامی فرودگاه بین المللی ملک عبدالله در جده را هدف قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله یمن به پایگاه های حساس عربستان

حمله یمن به پایگاه های حساس عربستان