مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 15:402021-11-20اقتصادي

کشف انبار 350 تن کود شیمیایی غیرمجاز در طرقبه شاندیز


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از کشف و ضبط 350 تن کود شیمیایی که برای قاچاق به خارج از کشور آماده شده بود، در شهرستان طرقبه شاندیز خبر داد.

- بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی محمدجواد ساعدی افزود: با دریافت گزارشی مبنی بر دپو کود شیمیایی در انباری در محدوده شهرستان بینالود(طرقبه شاندیز) پس از بررسی های میدانی اولیه مشخص شد 350 تن کود شیمیایی اوره به صورت فله و بسته بندی شده در کیسه های غیر کود شیمیایی آماده ارسال به خارج از کشور شده است.

وی بیان کرد: عوامل بازرسی این سازمان در نمایندگی صنعت، معدن تجارت شهرستان طرقبه شاندیز با فوریت پس از هماهنگی با دادستان شهرستان، بازرسی دقیقی را از این محموله های نهاده کشاورزی انجام دادند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی دستگاه های ذیربط از جمله تعزیرات حکومتی، اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی و نیروی انتظامی، گزارش تخلف مربوطه تنظیم و با همراهی متهمان پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در تشریح علت این تخلف گفت: کود شیمیایی دارای شبکه توزیع و قیمت مصوب است و باید از مبادی تعریف شده در اختیار کشاورزان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار 350 تن کود شیمیایی غیرمجاز در طرقبه شاندیز

کشف انبار 350 تن کود شیمیایی غیرمجاز در طرقبه شاندیز