مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 16:302021-11-20سياسي

مرکز فرهنگی شهید مدرس در اردستان راه اندازی شود


نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است دبیرخانه و مرکز فرهنگی شهید مدرس در اردستان راه اندازی شود و نمایندگان کمیسیون فرهنگی نیز در این زمینه همیار ما باشند.

- ، حجت السلام سید صادق طباطبایی نژاد بعدازظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت فرهنگی اردستان با اشاره به دهم آذر روز شهادت شهید مدرس، اظهار داشت: شهید مدرس از سادات طباطبایی زواره اردستان که از فرهیختگان ایرانی است و مورد توجه حضرت امام (ره) نیز قرار گرفته بود جز افتخارات خطه اردستان است.

وی افزود: سفرهای کمیسیون فرهنگی در کشور از خراسان رضوی و شهر کاشمر از کنار مرقد شهید مدرس آغاز شد و امروز نیز در اردستان زادگاه این شهید میزبان آنها هستیم.

نماینده مردم اردستان تصریح کرد: امیدمی رود اعضای کمیسیون، مرکز فرهنگی شهید مدرس را در اردستان راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه این شهرستان از نظر فرهنگی، یک شهر سنتی و مذهبی است، خاطرنشان کرد: مردم اردستان انقلابی و ولایتمدار هستند، در همین انتخابات اخیر نیز که میانگین کل شرکت کنندگان کشور در انتخابات 49 درصد بود، اردستان بالاترین میزان شرکت کنندگان با 98 درصد را در اختیار داشت.

طباطبایی نژاد تاکید کرد: اولین نماینده شهرستان اردستان شهید طباطبایی نژاد بودند که به همراه شهیدبهشتی به شهادت رسیدند و این از افتخارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فرهنگی شهید مدرس در اردستان راه اندازی شود

مرکز فرهنگی شهید مدرس در اردستان راه اندازی شود