مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 17:152021-11-20سياسي

مازندران بستری برای پرورش فرهنگ ایرانی است


بازیگر و پیشکسوت تئاتر و سینما با بیان اینکه مازندران بستری برای پرورش فرهنگ ایرانی است، خواستار سرمایه گذاری دولت در حوزه هنر شد.

- ، جهانگیر الماسی شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر مازندران با اظهار اینکه امروز شاهد قدیمی ترین شیوه های نمایشی در بین مردم استان های شمالی هستیم، گفت: به اعتقاد فردوسی، مازندران به عنوان بستری برای پرورش فرهنگ ایرانی است.

وی با بیان اینکه تئاتر عهده دار همه مسئولیت های تاریخی، اجتماعی و ارزش هایی است که می توان جامعه منتقل کرد، گفت: اگر مجلس شورای اسلامی و هیئت دولت میلیاردها تومان پول در فضاهای هنری خرج کند بازهم کم است.

وی مدیریت صحیح برای ساماندهی و پیشرفت امور هنری و هنرمندان را ضروری برشمرد.

منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه در حوزه هنر عدالت وجود ندارد، گفت: امیدواریم بتوانیم حق هنرمندان استان و شهرستان را بگیریم.

وی اضافه کرد: تأثیر فرهنگی عمیق روی مخاطب مهم است زیرا فضای مجازی مغز را تنبل بار می آورد ولی هنر تئاتر ارتباط عمیقی را بین مخاطب و هنرمند ایجاد می کند.

زارعی با اظهار اینکه تجهیز و ایجاد سالن های نمایشی حداقل نیاز استان است، گفت: دولت و مسئولان با سیاست های متناسب باید این نیازها را مرتفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران بستری برای پرورش فرهنگ ایرانی است

مازندران بستری برای پرورش فرهنگ ایرانی است