مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 01:502021-11-20سياسي

سرانه 100هزار تومانی کمیته امداد، کفاف حمایت غذایی از مبتلایان سوءتغذیه را نمی دهد


مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت سوء تغذیه در مادران باردار و کودکان زیر پنج سال کشور و با بیان اینکه سرانه 100هزار تومانی کمیته امداد کفاف بسته حمایتی غذایی از این گروه را نمی دهد، - در عین حال از نامه نگاری با سازمان برنامه و بودجه برای افزایش این سرانه کمکی به 500هزار تومان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس طرح جوانی جمعیت که از سوی مجلس شورای اسلامی تدوین و تصویب شده است، موادی از قانون به تشریح وظایف وزارت بهداشت در حوزه افزایش فرزندآوری اشاره دارد.

در این راستا بر اساس ماده 44 این قانون مبنی بر تحت پوشش کامل قرار دادن کلیه مادران در دوران بارداری و شیردهی تا پایان پنج سالگی کودکان بر اساس آزمون ارزیابی وسع و همچنین بر اساس ماده 24 قانون جوانی جمعیت ارائه رایگان سبدتغذیه و بسته بهداشتی مادران باردار، شیرده و دارای فرزند زیر پنج سال بر اساس آزمون ارزیابی وسع؛ وظایفی مشترک میان سازمان بهزیستی، کمیته امداد، وزارت رفاه و وزارت بهداشت است.

حمایت تغذیه ای از مادران باردار و کودکان زیر 5سال دچار سوء تغذیه در این راستا دکتر زهرا عبداللهی در گفت وگو با ایسنا، گفت: برنامه حمایت تغذیه ای از مادران باردار مبتلا به سوء تغذیه و همچنین کودکان زیر پنج سال که به علت فقر دچار سوء تغذیه شدند از برنامه های سابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه 100هزار تومانی کمیته امداد، کفاف حمایت غذایی از مبتلایان سوءتغذیه را نمی دهد

سرانه 100هزار تومانی کمیته امداد، کفاف حمایت غذایی از مبتلایان سوءتغذیه را نمی دهد