مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 02:402021-11-20سياسي

بسیج دژ تسخیرناپذیر


هفته بسیج گرامیداشت حماسه دلاور مردان عاشورایی کربلای ایران فرصت مغتنمی است تا با واکاوی ابعاد عظمت شجره طیبه بسیج رمز و راز مانایی آن برای جهانی شدن نهضت انقلاب اسلامی نمایان شود.

- بسیج نه در شکل لباس خاکی آن که در تفکر ارزشمند فرهنگی مبتنی بر آموزه های وحیانی اسلام خود را نمایاند و با ارائه تصویر درخشان از نوع تعاملات بسط یافته اسلامی تحت فرمان امام المسلمین در جامعه ریشه دوانده و اینک به دژ مستحکم وتسخیر ناپذیر نظام اسلامی در ابعاد گوناگون تبدیل شده است.

بسیج اگر چه بفرمان امام روح الله (ره) درپنجم آذرماه سال 58 با هدف ایجاد هسته های مردمی برای تقویت و پشتیبانی ازانقلاب اسلامی و ترویج گفتمان فرهنگی و عقیدتی منبعث از اسلام ناب محمدی (ص)تشکیل شد اما اوج ایثار آن در جنگ تحمیلی و در دفع تهاجم وحشیانه خصم زبون و درهم کوبیدن دشمنان غدار نمایان شدو با ورود به سامانه های فرهنگی و گسترش تفکر ناب برگرفته از مبانی اعتقادی، تاثیر عمیق بسیج خود را در اعتلای مفاهیم ارزشی و انقلابی شناساند بگونه ای که کارنامه موفق آن هم اکنون در بخش های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور چشمها را می نوازد.

کارنامه بسیج در جنگ تحمیلی چنان افتخار آمیز است که دشمنان خیره سر به سرکردگی استکبار جهانی بارها آن را اذعان کردند وبی گمان پیروزی رزمندگان پرتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دژ تسخیرناپذیر

بسیج دژ تسخیرناپذیر