مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-21اقتصادي

احتمال ترخیص 2249 خودروی دپو شده در گمرکات با دستور رییس جمهور


معاون فنی گمرک طی نامه ای به معاون وزارت امور اقتصاد و دارایی درخصوص «خودروهای خارجی موجود در گمرکات کشور» شرایط موجود در گمرکات را شرح داد.

- ، مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک طی نامه ای به اسماعیلی معاون وزارت امور اقتصاد و دارایی درخصوص خودروهای خارجی موجود در گمرکات کشور شرایط موجود در گمرکات را شرح داد.

در متن این نامه آمده است: از تعداد 12.

251 دستگاه خودروی سواری وارده به گمرکات در زمان قبل از ممنوعیت طی دو فقره مصوبه هیأت وزیران، تعداد 10012 دستگاه خودروی سواری ترخیص و تعداد 2249 دستگاه باقی مانده است که در صورت تمدید مصوبه ترخیص خودروهای سواری به صورت قبلی: 1_ تعداد 51 دستگاه خودروی سواری عموماً زیر 2500 سی سی که به گمرک، اظهار و تشریفات گمرکی آنها انجام شده است اجازه ترخیص پیدا نموده و از گمرک ترخیص می گردند.

2_ 9 دستگاه از 82 دستگاه خودروی سواری موجود در منطقه اروند قابل ترخیص خواهد بود و مابقی با توجه به اینکه سفارش یا برند آمریکایی می باشند وفق نظرمعاونت حقوقی وقت ریاست جمهوری قابلیت ترخیص از گمرک را نخواهند داشت.

3_ 100 دستگاه خودروی متعلق به سهمیه جانبازان معزز قابلیت ترخیص خواهد داشت، مشروط بر اینکه صاحبان کالا نسبت به پیگیری امور ترخیص خودروها اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ترخیص 2249 خودروی دپو شده در گمرکات با دستور رییس جمهور

احتمال ترخیص 2249 خودروی دپو شده در گمرکات با دستور رییس جمهور