مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-21سياسي

ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نباید حتی یک روز معطل شود


استاندار گیلان با تأکید بر تشدید نظارت ها بر مبادی ورودی و خروجی کالاها، گفت: ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نباید حتی یک روز معطل شود.

- ، اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از انبار اموال تملیکی گیلان در گفت وگو با خبرنگاران به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه با ورود کالاهای قاچاق به کشور اشاره و اظهار کرد: اموال و کالاهایی که به صورت غیرقانونی وارد استان می شوند، در این انبار ضبط و مورد رسیدگی قضایی قرار می گیرد.

وی با تأکید بر لزوم به حداقل رسیدن زمان ورود کالا به انبار و تعیین تکلیف آنها، افزود: طی سال میلیاردها دلار کالای قاچاق به کشور وارد می شود که با ضربه به تولید داخلی، نگرانی هایی را ایجاد می کند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه نظارت ها بر مبادی ورودی و خروجی و ارزیابی دقیق کالاها برای جلوگیری از عرضه اقلام قاچاق باید تشدید شود، تصریح کرد: باید از همه بسترها برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی استفاده شود.

وی رسیدگی به کالاهای فاسدشدنی از اولویت ها دانست و گفت: دستگاه های متولی با هماهنگی بیشتر ضمن تسریع امور از اتلاف کالاها و تضییع حقوق افراد جلوگیری کنند.

استاندار گیلان اضافه کرد: ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم که با مواد غذایی، سلامت و مواد اولیه چرخه تولید مرتبط هستند نباید ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نباید حتی یک روز معطل شود

ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نباید حتی یک روز معطل شود