مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-21سياسي

درخواست نماینده اصفهان از مسئولان برای کمک فوری به کشاورزان اصفهانی


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با این درخواست از مردم ایران که همه به مردم اصفهان کمک کنند، گفت که باید فکر عاجلی برای حل مشکل کم آبی استان اصفهان صورت گیرد.

- رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با این درخواست از مردم ایران که همه به مردم اصفهان کمک کنند، گفت که باید فکر عاجلی برای حل مشکل کم آبی استان اصفهان صورت گیرد.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تجمع روز جمعه 28 آبان ماه کشاورزان استان اصفهان در کنار پل خواجو برای جاری شدن دائمی آب رودخانه زاینده رود اظهار کرد: چندین سال است که استان اصفهان با مشکل کم آبی مواجه است یکی از مهم ترین دلایل کم آبی در این استان سوء مدیریت و بارگذاری بیش از حد در حوزه آبریز زاینده رود توسط دولت ها بوده در کنار آن برخی مواضع و اظهارنظرهای غیرکارشناسی نیز به عاملی دیگر تبدیل شد که امروز این مشکل بزرگ برای بیش از پنج میلیون نفر مردم شریف استان اصفهان به وجود آمده است.

وی ادامه داد: حقیقتا مردم اصفهان دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کردند هرجا کشور به کمک نیاز داشته مردم اصفهان پیش قدم بودند از روزهای پیروزی اول انقلاب و جنگ تحمیلی گرفته تا وقوع بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده اصفهان از مسئولان برای کمک فوری به کشاورزان اصفهانی

درخواست نماینده اصفهان از مسئولان برای کمک فوری به کشاورزان اصفهانی