مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-21سياسي

گام بسیج برای حل آسیب های اجتماعی در 6 محله آسیب دیده تهران


فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ از آغاز اقدامات بسیج در حوزه حل آسیبهای اجتماعی در 6 محله آسیب دیده تهران خبر داد.

- فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ از آغاز اقدامات بسیج در حوزه حل آسیبهای اجتماعی در 6 محله آسیب دیده تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسن حسن زاده در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص ایفای نقش بسیج در موضوع آلودگی هوا گفت: با توجه به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری بسیج اصالتا برای رفع تهدیدها متولد شد هنگامی که مردم ما در معرض تهدید بودند امام راحل با نگاه الهام بخش بسیج را تاسیس کردند و از همان زمان هر روز شاهد کاهش تهدیدها بودیم در حقیقت بسیج تجربه بسیار خوبی در رفع مشکلات و تهدیدها در همه عرصه ها است.

وی ادامه داد: بسیج در همه عرصه ها از جمله نظامی، فرهنگی، سلامت و .

نسبت به رفع مشکلات و تهدیدها گام برداشته و اساسا ظرفیتی مردمی بسیجی یعنی کل مردم که قدرت بسیج کنندگی بسیج مردم را در جامعه به حرکت در می آورد در موضوع آلودگی هوا و سایر موضوعات اعلام آمادگی کرده ایم.

وی افزود: برخی از این موضوعات نیازمند طرح و اندیشه های جدید هستند ما نیز هیات های اندیشه ورز تخصصی در بسیج داریم که براساس آنها بیشتر اعلام کرده ایم برای این موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بسیج برای حل آسیب های اجتماعی در 6 محله آسیب دیده تهران

گام بسیج برای حل آسیب های اجتماعی در 6 محله آسیب دیده تهران