مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-21پزشكي

واکسن کرونا برای بیماران دیابتی لازم و ضروری است


مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام شده، 10 درصد بیماران دیابتی مبتلا به کرونا در مدت یک هفته پس از بستری شدن در بیمارستان جان خود را از دست داده اند بنابراین واکسن کرونا برای بیماران دیابتی لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکترمحمدجعفر صادقی مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسن برای بیماران دیابتی لازم و ضروری است.

صادقی ادامه داد: ویتامین دی تنها ویتامینی است که به مقدار لازم از منابع غذایی تامین نمی شود و براساس دستورالعمل وزارت بهداشت لازم است ماهانه یک مکمل 50 هزار واحدی برای تقویت ایمنی بدن استفاده شود تا به خصوص در شرایط کرونایی، سیستم ایمنی توانایی کافی برای مقابله با بیماری داشته باشد.

مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مادران باردار می توانند روزانه دوز هزار واحدی ویتامین دی مصرف کنند البته باید توجه داشت که مصرف زیاد ویتامین برای بدن مضر است، عنوان کرد: در شرایط امروز جامعه و پس از بازگشایی مدارس، واکسیناسیون کامل تمامی دانش آموزان و والدین و شست وشوی صحیح و کامل دست ها، رعایت فاصله فیزیکی مناسب و استفاده از ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا برای بیماران دیابتی لازم و ضروری است

واکسن کرونا برای بیماران دیابتی لازم و ضروری است