مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-21سياسي

اشاره تلویحی هادی العامری به احتمال ابطال نتایج انتخابات عراق


رییس ائتلاف الفتح عراق تصریح کرد که در شکایتی که این ائتلاف به دستگاه قضایی کشور ارائه کرده، ادله کافی برای ابطال نتایج انتخابات وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح، حیدر العبادی رییس ائتلاف النصر و ایاد علاوی رییس ائتلاف الوطنیه با یکدیگر به منظور بررسی تحولات سیاسی و پرونده دستکاری و تقلب در نتایج انتخابات پارلمانی اخیر عراق دیدار و رایزنی کردند.

دفتر اطلاع رسانی العامری، طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در پایگاه خبری السومریه منتشر شد، اعلام کرد: العامری، العبادی و علاوی در این دیدارها بر ضرورت پیگیری شکایات در انتخابات پارلمانی به شیوه های قانونی و قضایی تاکید کردند .

رییس ائتلاف الفتح نیز تصریح کرد: شکایت ارائه شده از سوی ائتلاف الفتح به دادگاه فدرال در روز پنجشنبه پیش، دارای ادله کافی برای ابطال و لغو نتایج انتخابات است .

وی چهارشنبه پیش نیز اعلام کرده بود که تحمیل اراده ها را نخواهد پذیرفت و ممکن است به سمت گزینه تحریم کامل روند سیاسی برود چنانچه به اعتراضات وارده به انتخابات به طور جدی و حقیقی رسیدگی نشود.

هادی العامری در ادامه اظهار داشت: نماینده سازمان ملل متحد، کمیساریای [عالی انتخابات] را تحت کنترل خود دارد و نقشی منفی ایفا می کند و چنین مداخلاتی خارج از حیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشاره تلویحی هادی العامری به احتمال ابطال نتایج انتخابات عراق

اشاره تلویحی هادی العامری به احتمال ابطال نتایج انتخابات عراق