مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-21اقتصادي

رونمایی از 3 عنوان کتاب نویسندگان بومی اسدآبادی


به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از سه عنوان کتاب نویسندگان بومی شهرستان اسدآباد با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان، مسئولان شهرستان و نویسندگان در کتابخانه عمومی شهید رجایی شهرستان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همدان در آیین رونمایی کتاب های نویسندگان اسدآبادی اظهار کرد: در یکسال گذشته تعداد 9باب کتابخانه عمومی در سطح شهر و روستاهای استان همدان به بهره برداری رسید که برخی از این طرح ها از جمله پروژه هایی بودند که 10 سال از دستگاه های اجرایی دیگر باقی مانده بود و با تحویل این پروژه ها از دستگاه اجرایی مذکور اداره کتابخانه های عمومی استان این طرح ها را به سرانجام رساند.

اجرای بیش از 10هزار برنامه فرهنگی در سطح استان عاطفه زارعی با بیان اینکه طی یکسال گذشته بیش از 10هزار فعالیت فرهنگی در حوزه های مختلف توسط اداره کتابخانه های عمومی همدان در سطح استان اجرا شده، تصریح کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی یک هزار و 150 فعالیت فرهنگی و برنامه فرهنگی توسط کتابخانه های عمومی سطح استان اجرا شده است.

وی همچنین از تجهیز 75 درصد کتابخانه عمومی سطح استان به وای فای در یکسال گذشته خبر داد و ادامه داد: در هفته کتاب اولین کاروان دوستی با کتاب در 19 آبان ماه در شهرستان کبودراهنگ کار خود را برای ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 3 عنوان کتاب نویسندگان بومی اسدآبادی

رونمایی از 3 عنوان کتاب نویسندگان بومی اسدآبادی