مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-21اقتصادي

تخلف شرکت های سرمایه پذیر در نگهداری سود سهامداران عدالت


رییس هیأت مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی گفت: شرکت های سرمایه پذیر که سود سهامداران عدالت را بعد از مصوبه مجمع واریز نکرده اند تخلف کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز رییس کمیسیون اصل 90 مجلس اعلام کرد: این کمیسیون پیگیر عدم واریز 10 درصد از سود سهامداران عدالت مربوط به عملکرد سال 98 است.

خبرنگار فارس در این زمینه با حسین امینی خواه رییس هیأت مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی مرتبط با سهام عدالت تماس گرفت که وی گفت:متأسفانه 10 درصد از سود عملکرد سهامداران عدالت که عمدتاً افراد کم درآمد و دارای سختی معیشت هستند، واریز نشده است، در حالی که مردم برای هزینه جاری زندگی به آن نیاز دارند.

وی تأکید کرد: سودی که طبق قانون در مجامع شرکت های سرمایه پذیر تصویب می شود، باید پرداخت شود و هیچ دلیل دیگری ندارد که این سودها توسط شرکت های سرمایه پذیر گرو نگه داشته شوند.

رییس هیأت مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی در پاسخ به این پرسش که برخی از شرکت های سرمایه پذیر عدالت مانند مپنا و مخابرات ظاهراً اعلام کرده اند، به دلیل طلب داشتن از دولت سود سهام عدالت مربوط به سال 98 را نداده اند، گفت: سودی که در مجمع عمومی شرکت ها تصویب می شود، طبق قانون باید به حساب ذی نفعان یعنی سهامداران چه سهام عدالت باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف شرکت های سرمایه پذیر در نگهداری سود سهامداران عدالت

تخلف شرکت های سرمایه پذیر در نگهداری سود سهامداران عدالت