مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-21سياسي

مطالعه عامل افزایش معرفت است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مطالعه عامل افزایش معرفت است و ابزار این کسب آگاهی، کتاب است.

- ، آیت الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در آیین رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتابم تنها گریه کن که به صورت همزمان در استان ها در محل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: دفاع مقدس برگ زرینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی به حماسه آفرینی های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: در جبهه هر سنگر و هر فرد برای خودش یک کتاب معرفت بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز در برابر استکبار مقاومت و ایستادگی کرده ایم، به برکت شهدا و مکتب والای آنان است، گفت: یاد و خاطره شهیدان باید برای همیشه زنده بماند.

خاتمی با بیان اینکه اسلامی که شروعش با علم، دانایی و فهم است، آن وقت نباید ما در جامعه افرادی را داشته باشیم که بی سواد باشند، ابراز داشت: بیش از 93 درصد جمعیت کشور باسواد است، ولی این قدم اول است.

وی افزود: مطالعه عامل افزایش معرفت است و ابزار این کسب آگاهی، کتاب است و باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه به خوبی تبیین و تشریع شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه کتاب باعث افزایش دانایی می شود، تصریح کرد: رسانه ها باید فرهنگ مطالعه را در جامعه بیندازنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه عامل افزایش معرفت است

مطالعه عامل افزایش معرفت است