مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-21اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی بیمارستان صحرایی رازو جرگلان


تاکنون بیمارستان صحرایی 30 تخت خوابی راز و جرگلان که توسط نیروی زمینی ارتش در حال ساخت است، 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی افتتاح می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: تاکنون بیمارستان صحرایی 30 تخت خوابی راز و جرگلان که توسط نیروی زمینی ارتش در حال ساخت است، 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی افتتاح می شود.

محمدعلی شجاعی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از 15 سال است که مردم شهرستان راز و جرگلان در خواست احداث بیمارستان در این شهرستان را دارند، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش برای احداث بیمارستان صحرایی در این شهرستان درخواست اختصاص زمین را از استان داشت که در کمترین زمان، زمین مورد نظر به ارتش تحویل داده شد.

وی با تأکید براینکه در تأمین اعتبار و تأمین امکانات سازه هیچگونه اقدامی از سمت استان انجام نشده است، اضافه کرد: تاکنون بیمارستان صحرایی راز و جرگلان 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و براساس اعلام مسئولان نیروی زمینی ارتش طی هفته آینده افتتاح این بیمارستان انجام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: مساحت این بیمارستان بیش از دو هزار متر مربع است و برای تکمیل بیمارستان بیش از 16 میلیارد تومان هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی بیمارستان صحرایی رازو جرگلان

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی بیمارستان صحرایی رازو جرگلان