مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-21سياسي

کمک به نیازمندان پلدختر در هفته بسیج


به مناسبت هفته بسیج، در اجرای سیزدهمین رزمایش مواسات و هم دلی و کمک های مومنانه 300 بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در این شهرستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، به مناسبت هفته بسیج، در اجرای سیزدهمین رزمایش مواسات و هم دلی و کمک های مومنانه 300 بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از قرار دارد ، اظهار کرد: بسیج خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه را از وظایف خود می داند و  نیازمندان در بخش های گوناگون در محله های مختلف پل دختر توسط  پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شناسایی و بسته های معیشتی را در قالب رزمایش مواسات و هم دلی بین آنها توزیع  می کند و این حمایت ها تا پایان بیماری کرونا و رفع مشکلات اقتصادی ادامه دارد.

وی با اشاره به این که ارزش هربسته معیشتی سه میلیون ریال است ، افزود: تاکنون 13 مرحله از رزمایش مواسات و هم دلی در راستای کمک به نیازمندان شهرستان اجرایی شده و اقلام اهدایی در اختیار خانوارهای شناسایی شده قرار گرفته است و امروز در مرحله سیزدهم از کمک های مومنانه 300 بسته معیشتی به ارزش  900 میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان پل دختر توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: در پی عمل به فرامین مقام معظم رهبری  رزمایش مواسات و هم دلی در آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور شکل گرفت و اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به نیازمندان پلدختر در هفته بسیج

کمک به نیازمندان پلدختر در هفته بسیج