مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-21سياسي

تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه ها مانع برگزاری مسابقات مناظره دانشجویان ایران نشد


دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با شعار مناظره فرصتی برای یادگیری علی رغم غیرحضوری بودن دانشگاه ها، در سراسر کشور در حال برگزاری است.

- دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با شعار مناظره فرصتی برای یادگیری علی رغم غیرحضوری بودن دانشگاه ها، در سراسر کشور در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اعلام کرد که با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی دانشگاه ها بخشی از این مسابقات در بستر فضای مجازی و در استان هایی که پروتکل های بهداشتی اجازه می داد مسابقات به صورت حضوری برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که 39 واحد جهاد دانشگاهی مسئولیت برگزاری آن را در دانشگاه ها عهده دار هستند، تاکنون بیش از 350 تیم ثبت نام نموده و مسابقات در استان های اصفهان، ایلام، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گیلان، قزوین، اردبیل و مرکزی مسابقات به صورت حضوری برگزار شده است.

استان های چهارمحال و بختیاری، زنجان، هرمزگان، یزد نیز مسابقات را به صورت غیرحضوری برگزار و در استان های دیگر نیز فرآیند ثبت نام از تیم ها همچنان ادامه دارد.

همچنین در استان تهران مسابقات به صورت دانشگاهی برگزار و دانشگاه های الزهراء، امیرکبیر، تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، علم و صنعت، علوم پزشکی شهیدبهشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه ها مانع برگزاری مسابقات مناظره دانشجویان ایران نشد

تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه ها مانع برگزاری مسابقات مناظره دانشجویان ایران نشد