مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-21اقتصادي

اعلام جزییات کاهش نرخ بلیت هواپیما +جدول نرخ های جدید


کاهش نرخ بلیت هواپیما برای مسیرهای داخلی از 2 تا 28 درصد کاهش پیدا کرده است اما برای مسیرهایی مانند تهران – بم میزان کاهش نرخ بلیت هواپیما 33 درصد است.

- اسعدی سامانی افزود: کاهش نرخ بلیت هواپیما برای مسیرهای داخلی از 2 تا 28 درصد کاهش پیدا کرده است اما برای مسیرهایی مانند تهران بم میزان کاهش نرخ بلیت هواپیما 33 درصد است.

مقصود اسعدی سامانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی با بیان اینکه دامنه قیمتی بلیت هواپیما برای مسیرهای مختلف امروز اعلام شد و از ابتدای آذرماه بلیت هواپیما با قیمت های جدید به فروش می رود.

وی با اشاره به اینکه با رایزنی های وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری قرار بر این شده تا به نفع مردم قیمت بلیت هواپیما کاهش پیدا کند، افزود: از فردا قیمت بلیت هواپیما با کاهش متوسط 13 درصدی به فروش می رود.

اسعدی سامانی افزود: کاهش نرخ بلیت هواپیما برای مسیرهای داخلی از 2 تا 28 درصد کاهش پیدا کرده است اما برای مسیرهایی مانند تهران بم میزان کاهش نرخ بلیت هواپیما 33 درصد است.

اسعدی سامانی افزود: البته همچنان قیمت بلیت هواپیما بر اساس قواعد آزادسازی نرخ ها به فروش می رود و قیمت ها شناور است و قرار نیست به نرخ مصوب برگردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات کاهش نرخ بلیت هواپیما +جدول نرخ های جدید

اعلام جزییات کاهش نرخ بلیت هواپیما +جدول نرخ های جدید