مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-21ورزشي

آمادگی برای کسب مدال خوشرنگ المپیک/ کشتی لرستان در همه رده ها حرف برای گفتن دارد


مرتضی قیاسی کشتی گیر آزادکار دورودی که رویای کسب مدال خوشرنگ المپیک و آسیایی را در سر می پروراند، می گوید: انگیزه ام برای کسب مدال طلای خوشرنگ المپیک به حدی است که روز و شب تلاش می کنم.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، قیاسی که ورزشکار تیم ملی ایران است و در وزن 65 کیلوگرم در میادین ورزشی حاضر می شود، معتقد است: برای ساختن قهرمانان کشتی باید قهرمانان فعلی را حمایت و حفظ کرد.

او می گوید: رها کردن قهرمانان ورزشی باعث دلسردی و بی انگیزه شدن ورزشکاران را در رده های نوجوانان و جوانان به دنبال دارد.

این قهرمان جوان که 26 سال سن دارد، معتقد است: شکست در مسابقات المپیک توکیو تجربه و درس بزرگی به او داده و باعث شده مسیر قهرمانی را با انگیزه و هدف جدی تری دنبال کند.

از موفقیت ها و افتخارات این کشتی گیر جوان می توان به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی کشتی آسیا 2021 اشاره کرد،  وی سابقه حضور در المپیک 2020 توکیو را دارد.

با وی که هم اکنون در اردوی تیم ملی است و خود را برای مسابقات آسیایی و ارتش های جهان آماده می کند، گفت وگویی داشته ایم.

  شما خانواده ورزشی هستید و بدون شک یکی از دلایل شما برای ورود به عرصه کشتی همین باید باشد؟ بله، همانطور که خودتان هم گفتید من در خانواده ورزشی بزرگ شده ام، برادرم مصطفی قهرمان آسیا و نفر سوم جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای کسب مدال خوشرنگ المپیک/ کشتی لرستان در همه رده ها حرف برای گفتن دارد

آمادگی برای کسب مدال خوشرنگ المپیک/ کشتی لرستان در همه رده ها حرف برای گفتن دارد