مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 14:002021-11-21سياسي

سردار پورجمشیدیان: تشکیل بسیج برآمده از دوراندیشی امام(ره) بود


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: تشکیل بسیج از دوراندیشی امام (ره) بود که موجب شد جوانانی در قالب بسیج برای دفاع از کشور و انقلاب شان جمع شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه صبح امروز (یکشنبه) در مراسم دیدار مستضعفین صادر شد، جنگ تحمیلی هنوز آغاز نشده بود، لذا این دوراندیشی امام (ره) بود که موجب شد جوانانی در قالب بسیج برای دفاع از کشور و انقلاب شان جمع شوند؛ در واقع این نشان می دهد که امام (ره) می دانستند این انقلاب نیاز به نیروی مردمی برای دفاع از کشور دارد؛ به همین جهت بود که افرادی چون محمدرضا شفیعی وارد بسیج شدند.

وی یادآور شد: وقتی عملیات رمضان در پاسگاه زید انجام شد، عده ای از جوانان کشورمان همچون این شهید عزیز در لشکر هشت نجف اشرف پای در میدان مبارزه گذاشتند، اما عده ای از این جوانان به شهادت رسیدند و اکنون بعد از گذشت سال ها از آن عملیات، خانواده شهید شفیعی توانستند پیکر شهید خود را بیابند.

معاون هماهنگ کننده نزسا با بیان اینکه حدود 9 ماه پیش این شهید در فرماندهی بهداری نیروی زمینی سپاه تشییع و تدفین شد، گفت: برای به ثمر رسیدن، تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی خون ها ی زیادی ریخته شده و طی آن جوانان غیرتمندی خون پاک خود را نثار این انقلاب کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پورجمشیدیان: تشکیل بسیج برآمده از دوراندیشی امام(ره) بود

سردار پورجمشیدیان: تشکیل بسیج برآمده از دوراندیشی امام(ره) بود