مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 15:452021-11-21پزشكي

اجرای آزمایشی طرح نظام ارجاع پزشک خانواده در خراسان رضوی از خواف آغاز می شود


اجرای طرح نظام ارجاع پزشک خانواده در صندوق بیمه سلامت همگانی رایگان، از ابتدای آذرماه سال جاری در سطح خراسان رضوی به صورت آزمایشی از شهرستان خواف آغاز می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره بیمه سلامت خواف گفت: اجرای طرح نظام ارجاع پزشک خانواده در صندوق بیمه سلامت همگانی رایگان، از ابتدای آذرماه سال جاری در سطح خراسان رضوی به صورت آزمایشی از شهرستان خواف آغاز می شود.

محبوبه جباری جاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، خرید خدمات سلامت از طریق نظام سطح بندی خدمات و نیز الزام به رعایت نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی و ایجاد دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی درمانی است.

وی ادامه داد: بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی آن دسته از بیمه شدگانی هستند که به صورت رایگان تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار گرفته اند و برای دریافت خدمات درمانی صرفا مجاز به مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی هستند.

این بیمه شدگان از ابتدای آذر ماه و با اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی می توانند برای دریافت خدمات تخصصی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند.

وی اضافه کرد: پزشک خانواده نیز با تشکیل پرونده سلامت برای این بیمه شدگان در صورت نیاز آن ها را برای دریافت خدمات سطح 2 به متخصص مربوطه ارجاع می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آزمایشی طرح نظام ارجاع پزشک خانواده در خراسان رضوی از خواف آغاز می شود

اجرای آزمایشی طرح نظام ارجاع پزشک خانواده در خراسان رضوی از خواف آغاز می شود