مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 17:102021-11-21سياسي

رییس قوه قضاییه: نمی خواهیم مچ گیری کنیم


رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه نمی خواهیم مچ گیری کنیم گفت: اصناف سراسر کشور اشکالات و انتقادات خود از قوه قضاییه را برای بهبود عملکرد عدلیه مطرح کنید و مطمئن باشید به نظرات و پیشنهادات آن ها توجه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای عصر امروز یکشنبه (30 آبان ماه) در نشست با اعضای فراکسیون اصناف مجلس و هیأت رییسه اتاق اصناف ایران با گرامیداشت هفته بسیج، توصیف امام خمینی (ره) که بسیج را لشکر مخلص خدا معرفی کردند، بالاترین مدال افتخار برای این نهاد دانست و گفت: امروز بسیاری از مردم ما از پیر و جوان و از طبقات و اقشار مختلف در حوزه های گوناگون بسیجی هستند و روحیه بسیجی دارند و کار بسیجی می کنند.

رییس دستگاه قضا با تبیین ویژگی های یک حکمرانی خوب، اظهار داشت: حکمرانی صحیح آن است که منفعت آن به همه مردم برسد و در آن تبعیض و اجحاف و تعدی نباشد و در نتیجه این حکمرانی صداقت، امانتداری و صحت عمل قالب بر همه بخش های جامعه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای خاطر نشان کرد که در چنین جامعه ای اقدامات درست، به موقع، کم هزینه، پرفایده و با ثبات صورت می گیرد و متذکر شد اگر کار ها به موقع انجام نشود و یا با هزینه ی غیرمتعارف انجام شود اثربخشی لازم را نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: نمی خواهیم مچ گیری کنیم

رییس قوه قضاییه: نمی خواهیم مچ گیری کنیم