مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 21:052021-11-21بين الملل

هشدار مسکو درباره رزمایش آمریکا و استونی در نزدیکی مرزهای روسیه


هشدار مسکو درباره رزمایش آمریکا و استونی در نزدیکی مرزهای روسیه - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه روسیه درباره برگزاری رزمایش آمریکا و استونی در نزدیکی مرزهای این کشور هشدار داد و تاکید کرد که ناتو به تمایل خود برای افزایش تنشها در اطراف مرزهای روسیه ادامه میدهد.

  براساس گزارش خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه برگزاری رزمایش آمریکا و استونی را نادیده گرفتن هشدار مسکو خواند و در استونی چیزی نیست مگر یک پایگاه قوی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه.

این رزمایشها هیچ هدف دیگری ندارد.

این واقعیت که این رزمایش چند روز بعد از امضای توافق نظامی میان آمریکا و استونی در حال برگزاری است، نقشه ها و طرحهای ناتو برای تنش زایی و اقدامات تحریک آمیز نزدیک مرزهای روسیه را اثبات میکند.

  سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه تاکید کرد، ناتو مکررا مسکو را به اقدامات غیرشفاف و رفتار تهاجمی متهم میمنتد اما رزمایش آمریکا در داخل استونی در تضاد را با رفتار آنهاست.

آنها به رزمایشهای روسیه در داخل خاک خودش اعتراض میکنند و من اکنون میخواهم از ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو بپرسم که آیا این اقدامات عادی و شفاف است؟ اگر عادی است پس چطور به رزمایشهای روسیه اعتراض میکنند؟ تنش بین آمریکا و روسیه بر سر اوکراین طی ماههای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مسکو درباره رزمایش آمریکا و استونی در نزدیکی مرزهای روسیه

هشدار مسکو درباره رزمایش آمریکا و استونی در نزدیکی مرزهای روسیه