مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 22:352021-11-21اقتصادي

عقب ماندگی بهزیستی در تهیه اقلام کمک توانبخشی/ «سمعک»؛ پاشنه آشیل


معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تاکنون برای تامین تجهیزات کمک توانبخشی 16 درصد از بودجه دریافت شده و بودجه هایی که دریافت شده بیشتر مربوط به هزینه پرستاری، - عقب ماندگی بهزیستی در تهیه اقلام کمک توانبخشی/ سمعک ؛ پاشنه آشیل معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تاکنون برای تامین تجهیزات کمک توانبخشی 16 درصد از بودجه دریافت شده و بودجه هایی که دریافت شده بیشتر مربوط به هزینه پرستاری، مستمری ها و.

بوده است، گفت: امسال مقداری برای تامین اقلام با مشکل مواجه بودیم اما بودجه داریم و اگر به ما تخصیص داده شود، می توان بلافاصله اقلام توانبخشی را خریداری کرد.

محمد نفریه در گفت وگو با ایسنا، در خصوص برخی اظهارات مبنی بر مشکلات برای تهیه سمعک و باتری سمعک بیان کرد: تنها وسیله توانبخشی که در ایران تولید نمی شود، سمعک است و این برای ما پاشنه آشیل شده است.

حتی ما شکایت کردیم و گفته شد ورود وسایل کمک توانبخشی تحریم نیست، اما وقتی سیستم بانکی تحریم است امکان وارد کردن آن وجود ندارد.

از سوی دیگر تنها وسیله ای هم که به آن ارز ترجیحی تعلق می گیرد، سمعک است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل ارز و تحریم با مشکلات مواجه شده ایم، گفت: قیمت سمعک گران شده است و نمی توان گفت سمعک در بازار وجود ندارد، گفت: سال گذشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی بهزیستی در تهیه اقلام کمک توانبخشی/ «سمعک»؛ پاشنه آشیل

عقب ماندگی بهزیستی در تهیه اقلام کمک توانبخشی/ «سمعک»؛ پاشنه آشیل