مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 03:052021-11-21فرهنگي

محدودیت کرونایی سینماها آخر هفته لغو می شود/ شیوه نامه تازه برای «فجر»


محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی بیان کرد که با توجه به پیگیری های صورت گرفته محدودیت های کرونایی سینماها تا پایان همین هفته برطرف می شود.

- محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییر شرایط کرونایی و ایجاد مطالبه برای فعالیت سالن های سینمایی با ظرفیت صددرصدی به واسطه استقبال از فیلم های در حال اکران گفت: این مطالبه از سوی شورای صنفی اکران و سینماداران مطرح شده است.

بالطبع مردمی هم که برای تماشای فیلم به سالن های سینما می آیند بابت ظرفیت محدود سالن ها نگرانی هایی به ویژه در روزهای آخر هفته و روزهای فروش بلیت نیم بها دارند.

به همین دلیل در حال پیگیری این موضوع از مراجع قانونی هستیم و خواسته ما مطرح شده و سازمان سینمایی به شدت پیگیر این موضوع است.

وی افزود: پیش بینی می کنم با توجه به پیگیری های صورت گرفته و نشست هایی که با مسئولان ذی ربط داشته ایم، تا پایان همین هفته محدودیت ها برطرف شود به خصوص که هواپیماها و اتوبوس ها در حالی مجاز به فعالیت با ظرفیت صددرصدی شده اند که رعایت پروتکل ها در آن ها نسبت به سینما دشوارتر است.

از سوی دیگر حضور در سالن های سینما اختیاری است، برخلاف وسایل نقلیه عمومی که افراد به اجبار از آن ها استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت کرونایی سینماها آخر هفته لغو می شود/ شیوه نامه تازه برای «فجر»

محدودیت کرونایی سینماها آخر هفته لغو می شود/ شیوه نامه تازه برای «فجر»