مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 05:052021-11-22فرهنگي

محدودیت کرونایی سینماها آخر هفته لغو می شود


محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی بیان کرد که با توجه به پیگیری های صورت گرفته محدودیت های کرونایی سینماها تا پایان همین هفته برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییر شرایط کرونایی و ایجاد مطالبه برای فعالیت سالن های سینمایی با ظرفیت صددرصدی به واسطه استقبال از فیلم های در حال اکران گفت: این مطالبه از سوی شورای صنفی اکران و سینماداران مطرح شده است.

بالطبع مردمی هم که برای تماشای فیلم به سالن های سینما می آیند بابت ظرفیت محدود سالن ها نگرانی هایی به ویژه در روزهای آخر هفته و روزهای فروش بلیت نیم بها دارند.

به همین دلیل در حال پیگیری این موضوع از مراجع قانونی هستیم و خواسته ما مطرح شده و سازمان سینمایی به شدت پیگیر این موضوع است.

وی افزود: پیش بینی می کنم با توجه به پیگیری های صورت گرفته و نشست هایی که با مسئولان ذی ربط داشته ایم، تا پایان همین هفته محدودیت ها برطرف شود به خصوص که هواپیماها و اتوبوس ها در حالی مجاز به فعالیت با ظرفیت صددرصدی شده اند که رعایت پروتکل ها در آن ها نسبت به سینما دشوارتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت کرونایی سینماها آخر هفته لغو می شود

محدودیت کرونایی سینماها آخر هفته لغو می شود