مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 07:502021-11-22پزشكي

التهاب علت خستگی مداوم است


خستگی غیرمعمول یا مداوم احتمالا نشانه یک مشکل پزشکی جدی است.

ممکن است التهاب دلیلی برای خستگی همیشگی شما باشد.

- یاهونیوز می نویسد همه خسته می شوند و این چیز جدیدی نیست؛ خستگی ممکن است ناشی از فعالیت بدنی، ایستاده کار کردن در تمام طول روز یا فشار بیش از اندازه یک برنامه تمرینی جدید باشد.

حتی ممکن است این عارضه از تلاش ذهنی یا عاطفی ناشی از تلاش برای رسیدن به یک ضرب الاجل، تمرکز شدید روی یک پروژه یا یک موضوع مورد علاقه جدید یا نگرانی بیش از حد معمول نشات گیرد.

صرف نظر از علت دقیق خستگی تنها چیزی که بدن به طور معمول برای شروع دوباره و رفع خستگی نیاز دارد، یک یا 2 شب خواب خوب است اما وقتی چند شب خواب خوب همه چیز را حل نمی کند، چه باید کرد؟ به جای اینکه احساس شادابی کنید، همچنان خسته و کوفته از خواب بیدار می شوید و در تلاش برای تمرکز و یافتن انگیزه برای انجام کارهای معمول هستید.

بهترین راه برای توصیف این حالت این است که شما همیشه خسته هستید اما واقعیت این است که شما شاید فقط خسته نباشید؛ بنابراین اگر نمی توانید این خستگی مداوم را با فعالیت شدید مرتبط بدانید، شاید التهاب در ایجاد این خستگی نقش داشته باشد.

خستگی خوب در مقابل خستگی بد به نظر می رسد خستگی یک مکانیزم انطباقی یا محافظتی است که همه ما پس از ادامه فعالیت بدون استراحت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التهاب علت خستگی مداوم است

التهاب علت خستگی مداوم است