مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-22اقتصادي

کمبود اعتبار مانع اتمام طرح های هادی روستاهای بردسکن می شود


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن گفت: اگر چه هر طرح هادی که شروع می شود باید طی 2 الی سه سال به اتمام برسد اما کمبود اعتبار مانع اتمام به موقع طرح های هادی روستاهای بردسکن شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن گفت: اگر چه هر طرح هادی که شروع می شود باید طی 2 الی سه سال به اتمام برسد اما کمبود اعتبار مانع اتمام به موقع طرح های هادی روستاهای بردسکن شده است.

رضا احمدی فر در گفت وگو با ایسنا افزود: با روند فعلی تخصیص اعتبارات چندین سال زمان می برد تا فقط فاز یک طرح هادی روستاها به اتمام برسد.

وی با اشاره به وضعیت اجرای طرح هادی در روستاهای بردسکن افزود: در حال حاضر فقط یک فاز از طرح هادی را در هر روستا اجرا می کنیم.

از مجموع 71 روستای بالای 20 خانوار که شامل اجرای طرح هادی می شود، همه طرح هادی مصوب دارد.

با توجه به اینکه هر 10 سال باید طرح های هادی بازنگری شود، تا کنون طرح های 16 روستا بازنگری شده و 10 طرح در دست بازنگری و طرح های هادی 25 روستا نیز چون افق های طرح به اتمام رسیده، نیازمند بازنگری است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن اظهار کرد: به دلیل اینکه اعتبارات عمرانی طی چند سال اخیر وضعیت خوبی نداشته طرح های هادی به خوبی پیش نرفته و وضعیت آن رضایت بخش نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اعتبار مانع اتمام طرح های هادی روستاهای بردسکن می شود

کمبود اعتبار مانع اتمام طرح های هادی روستاهای بردسکن می شود