مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-22اقتصادي

نرخ جدید انواع نان اعلام شد + جزییات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس ارشدی بابیان اینکه نسبتی بین طبخ نان و کیفیت آرد وجود ندارد، گفت: به نظر من خوداظهاری برخی نانوایان در این زمینه که آرد آنها بی کیفیت است در نتیجه نمی توانند نان مرغوبی بپزند قابل قبول نیست.

- مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران خاطر نشان کرد: قیمت تافتون سنتی با 250 گرم وزن چانه 900 تومان است البته تافتون سنتی با آرد یارانه نوع 2، 1200 تومان فروخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، عباس ارشدی بابیان اینکه نسبتی بین طبخ نان و کیفیت آرد وجود ندارد، گفت: به نظر من خوداظهاری برخی نانوایان در این زمینه که آرد آنها بی کیفیت است در نتیجه نمی توانند نان مرغوبی بپزند قابل قبول نیست.

ملاک سنجش کیفیت آرد نتیجه آزمایشگاهی است.

باید بگویم که کیفیت آرد تا به امروز مطلوب بوده است.

ارشدی در پاسخ به این پرسش که اگر کیفیت آردی که به دست خبازان می رسد کیفیت لازم را دارد چرا برخی نانوایان برای بالا بردن کیفیت نان روی خمیر آماده پخت سبوس می ریزند؟ گفت: در رابطه با سبوس و دیگر مشتقات مانند گنجد، سبزیجات و .

که به خمیر نان اضافه می شود باید بگویم که از این مسئله به لحاظ بهداشتی و پزشکی چندان تایید شده نیست و من به مردم توصیه می کنم تا آنجا که امکان دارد چنین نان هایی را خریداری نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ جدید انواع نان اعلام شد + جزییات

نرخ جدید انواع نان اعلام شد + جزییات