مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-22سياسي

‍ آغاز طرح زمستانی پلیس کرمانشاه/ 596 اکیپ محورهای استان را پوشش می دهند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آغاز طرح زمستانی پلیس با همکاری سایر دستگاه های امدادرسان خبر داد و گفت: در این طرح مجموعا 596 اکیپ از دستگاه های امدادرسان محورهای استان را پوشش می دهند.

- ‍ آغاز "طرح زمستانی" پلیس کرمانشاه/ 596 اکیپ محورهای استان را پوشش می دهند ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آغاز طرح زمستانی پلیس با همکاری سایر دستگاه های امدادرسان خبر داد و گفت: در این طرح مجموعا 596 اکیپ از دستگاه های امدادرسان محورهای استان را پوشش می دهند.

سردار علی اکبر جاویدان امروز (اول آذر) در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس راه که در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع اکیپ های یاد شده 360 مورد مربوط به راهداری و حمل و نقل جاده ای، 112 مورد مربوط به پلیس راه، 87 مورد مربوط به اورژانس و 37 مورد مربوط به هلال احمر است.

وی تعداد افراد بکارگیری شده در اکیپ های امدادرسان پلیس راه، هلال احمر، حمل و نقل جاده ای و اورژانس را 2646 نفر اعلام کرد.

جاویدان با اشاره به آغاز زودهنگام طرح زمستانی، افزود: این طرح از امروز (اول آذر) تا روز 20 اسفند ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تسهیل در عبور و مرور، رسیدگی به موضوعات راهبندان و امداد رسانی به مردم و مسافران در حوادث جاده ای و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ آغاز طرح زمستانی پلیس کرمانشاه/ 596 اکیپ محورهای استان را پوشش می دهند

‍ آغاز طرح زمستانی پلیس کرمانشاه/ 596 اکیپ محورهای استان را پوشش می دهند