مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-22سياسي

محتوای تفریظ رهبری الگوی خوبی برای نقد نویسی ادبی است


یکی از نویسندگان ادبیات پایداری کشورمان گفت: محتوای تفریظ رهبری برکتاب «تنها گریه کن» می تواند الگو و راهنمای خوبی برای نقد نویسی ادبی ما باشد.

- خبرگزاری مهر ، به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و هم زمان با روز کتاب؛ مادران شهدا و زنان در دفاع مقدس ؛ تخصصی و گفتگو پیرامون کتاب تنها گریه کن روایت زندگی اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان با حضور اکرم اسلامی، نویسنده کتاب؛ اشرف سادات منتظری، راوی کتاب و مادر شهید محمد معماریان، حاج حسین کاجی؛ راوی و ناشر اثر وجمعی از مدیران و فعالان فرهنگی کشور عصر روز یک شنبه 30 آبان 1400 در سالن جلسات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد.

در این نشست معصومه آباد، وجیهه سامانی، گلستان جعفریان و محمد قاسمی پور از نویسندگان مطرح معاصر حضور داشته و پیرامون کتاب به گفتگو پرداختند.

اکرم اسلامی نویسنده کتاب تنها گریه کن با بیان اینکه درابتدا برای نگارش این کتاب تردیدهایی داشتم که نکند کار به خوبی انجام نشود و من شرمنده شهید و مادر شهید بشوم گفت: اما هنگامی که خدمت خانم اشرف سادات منتظری مادرشهید محمد معماریان رسیدم در اولین جلسه قانع شدم و کار را باجدیت شروع کردم.

البته من راهنمای خوبی داشتم و حضور ایشان بسیار کمک کننده بود وحتی درمقدمه کتاب هم به آن اشاره کردم و من در دیدارهایی که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای تفریظ رهبری الگوی خوبی برای نقد نویسی ادبی است

محتوای تفریظ رهبری الگوی خوبی برای نقد نویسی ادبی است