مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-22سياسي

اقدامات پیشگیرانه در کاهش حوادث رانندگی موثر است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اقدامات پیشگیرانه در کاهش حوادث رانندگی و تلفات جاده ای نقش اساسی و تاثیرگذار دارد.

- ، آیت الله علی خاتمی ظهر دوشنبه در آیین آغاز به کار طرح زمستانی پلیس راه استان زنجان در محل فرماندهی انتظامی استان، گفت: خدمت به مردم بالاترین افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود.

وی با بیان اینکه شانیت ما خدمت به جامعه و مردم است، اظهار کرد: خداوند این توفیق را داده است تا در خدمت نظام و ملت باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: تلاشگران طرح زمستانی با جان و دل در خدمت مردم بوده و در تلاش اند تا امنیت جاده ها را برقرارو آرامش مسافران را رقم بزنند.

خاتمی با بیان اینکه خدمات و تلاش خدمتگزاران نظام مقدس از جمله نیروی انتظامی قابل تقدیر است، گفت: باید خدمات در جاده ها به رانندگان با کیفیت خوبی مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه در کاهش حوادث رانندگی و تلفات جاده ای بسیار نقش آفرین است، افزود: پلیس زنجان در این خصوص بسیار تلاش می کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه این رزمایش، اعلام آمادگی برای خدمت رسانی به هموطنان است، تصریح کرد: این خدمات باید با کیفیت خوبی به مردم ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه در کاهش حوادث رانندگی موثر است

اقدامات پیشگیرانه در کاهش حوادث رانندگی موثر است